سینما یک(دانلود-عکس-اخبار)
سینما یک(دانلود-عکس-اخبار)
cinema1.fay.ir
نگارش در تاريخ شنبه 3 / 2 / 1392برچسب:, توسط علي فراهاني و مسعود راهزاني |

منتظرالمهدی ادعای پیگیری پرونده بدحجابی بازیگران ایرانی در فستیوال‌های خارجی توسط اینترپل را تصحیح کرد!
پلیس اینترپل به مسائل جنایی می پردازد/ گذرنامه ایرانیانی که اعمال آنها در خارج از کشور موجب هتک حیثیت ملی ایرانیان گردد تحت پیگرد قرار می گیرد


معاون اجتماعی ناجا از برپایی نشستی با سینماگران در اردیبهشت امسال در جهت افزایش تعامل و ارتباط با اهالی سینما خبر داد. سردار منتظرالمهدی در همین خصوص گفت:«سینماگران اندیشمندانی متعهد و فرهیختگانی پایبند به اصول هستند که همنوایی پلیس با آنها باعث تسریع در انجام ماموریت های شان می شوند. البته در هر قشری تعداد معدودی افراد هنجار شکن هستند که نباید به آنها دامن زده شود. به همین سبب در اردیبهشت ماه سال 92 نشست سینماگران با پلیس به جهت افزایش تعامل و ارتباط بیشتر برگزار می شود.»
معاونت اجتماعی ناجا در خصوص انتشار صحبت هایش در خصوص پیگیری بدحجابی بازیگران در خارج از کشور از طریق اینترپل گفت:«من باید حرف های چاپ شده از جانب خودم در مطبوعات را اینگونه تصحیح کنم چرا که برداشت غلط انجام شده است. برابر بند 2 ماده 16 قانون، گذرنامه ایرانیانی که اعمال آنها در خارج از کشور موجب هتک حیثیت ملی ایرانیان گردد تحت پیگرد قرار می گیرد. این یک قانون قدیمی است و ربطی به بازیگر یا بازیگر نبودن افراد ندارد و شامل همه افراد می شود.»
منتظر المهدی در پایان گفت:«پلیس اینترپل به مسائل جنایی می پردازد. یعنی اگر کسی مرتکب جرم جنایی در خارج از کشور شود و از طریق پلیس آن کشور مورد شکایت قرار بگیرد، این موارد از طریق اينترپل قابل پیگیری است.»


( تبادل لینک : برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سینما یک و آدرس cinema1.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما در سایت ما لینک خواهید شد)

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وب و مطالب آن متعلق به سینمایک مي باشد.